Rólam

thewhiskycurator.jpg

Én is úgy kezdtem, ahogy te...

Amikor felfedeztem magamnak a whiskyt (ami szerintem a legkomplexebb égetett szeszesitalok egyike) onnan indultam, ahonnan bármelyik másik átlagember: a széles körben elérhető, kommersz blendek irányából. Az első lökést a következő szint felé ugyan ismerősök pubjaiban megízlelt minőségibb whiskyk adták, de amikor a saját utamat kezdtem járni, akkor egy palack 10 éves Laphroaig pecsételte meg a sorsom 4 évvel ezelőtt. Jól belehúztam a közepébe, mi?

Ahogy teltek az évek, egyre inkább belemélyedtem a whiskyvel kapcsolatos ismeretekbe, egyre többet kóstoltam és elindult ez a blog illetve egy kóstolóblog is. Sajnos azonban a körülmények, az idő és leginkább a pénz nem nekem dolgozott így a tervezettnél kevesebb lehetőségem volt az előbb felsoroltakra. Persze a világ összes pénze kevés lenne, ha a világ összes whiskyjét meg akarnád kóstolni. De nem is ez a lényeg...

A blog célja deklaráltan az, hogy mankó, fogódzkodó legyen azok számára, akik szeretnék megtenni az első lépést nemcsak a minőségi alkoholfogyasztás irányába, hanem a komolyabb whiskyfogyasztás, a whisky iránti érdeklődés felé. Nem célom, hogy meggyőzzek bárkit bármiről, nem akarok okoskodni és áltudmányoskodni sem: az útnak még én is csak az elején járok. Célom viszont a minőségi tájékoztatás, a korrekt, hiteles információátadás és nem utolsósorban az összes skót és ír lepárló alapsorának a végigkóstolása.

A kitartás meghozta gyümölcsét, ma már az úttörő magyar whiskyforgalmazó cégnél dolgozom, amiről évekkel ezelőtt még álmodni sem mertem volna. Ettől függetlenül a blog egyelőre privát blogként működő információforrás azok számára, akik megtennék azt a bizonyos lépést...

2018. szeptember 14.

Címkék: rólam